השיח בין ימין לשמאל – בקמפוסים

    חיים כץ No Comments on השיח בין ימין לשמאל – בקמפוסים

    תנועת הימין "אם תרצו" קיימה ימי עיון לקראת פתיחת סמסטר ב' במכללות ובאוניברסיטאות

    מתן פלג, יו"ר אם תרצו צילום: מרים אלטסר, פלאש 90
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    תנועת "אם תרצו", החלה היום (ראשון) את סמינר ההכנה שלה לקראת פתיחת סמסטר ב במוסדות הלימוד השונים. בסמינר משתתפים עשרות רבות של פעילי התנועה ובראשם ראשי הסניפים באוניברסיטאות ובמכללות מכל הארץ אשר נערכים לקראת הסימסטר החדש ומחדדים את זהותם האידיאולוגית דרך הרצאות שונות.

    סמינר "אם תרצו" מהווה חוד החנית בפעילות ונתן דגש על פעילויות שונות, עבודה מול גורמי חוץ, תקשורת וניו מדיה אותם הסטודנטים יקדמו במהלך הסימסטר הקרוב.

    אופיר חדד רכז "אם תרצו" באוניברסיטת בן גוריון הדגיש כי: "מטרתו של הסמינר היא לתת גב ערכי לפעילות התנועה שיאפשר למובילי "אם תרצו" לייצר מארג חברתי בו כלל הפעילים פועלים יחד כדי לחזק את הרוח הציונית איש איש במקומו הוא. אנו נמצאים לפני סימסטר חדש המהווה אבן דרך משמעותית להגברת הציונות בקמפוסים."

    תום ניסני, רכז הפעילים הארצי של "אם תרצו" אמר כי: "אם תרצו" הפכה בשנים האחרונות לרשת ציונית המתרחבת על בסיס קבוע ונמצאת בכל פינה בארץ. המאבק של אם תרצו הוא מאבק בארגוני תעמולה שחרטו על דגלם את השתלת הספק וערעורה של החברה היהודית מבפנים. ההגנה על הרעיון הציוני הוא הגנה על החיים ועל ההיסטוריה והמורשת המוצדקת של עם ישראל בארצו".



    0 תגובות